Yeşim Salkım: Yüzüğümü Satıp Çocuğuma Süt Aldım

Bir dönem ışıltılı hayatıyla magazin manşetlerinden inmeyen Yeşim Salkım, Kanal D ekranlarında yayınlanan ‘Renkli Sayfalar’ programında başından geçenleri anlattı.

Uzan Ailesi’nden Hakan Uzan‘la evli olduğu dönemde lüks ve şatafat içinde yaşadığını belirten Salkım, “Katıldığım bir düğünde davetlilerin tamamının 7 sülalesine bakacak yüzük takmıştım, isteyerek bıraktım o yüzüğü. Bu benim seçimimdi ve başıma neler geleceğini biliyordum. Bütün mücevherlerimi bırakıp evimden çıktım. Her yerde yasaklandığım günler oldu. Ne gazetelerde haberim çıktı, ne kliplerim döndü” şeklinde konuştu.

İşte Yeşim Salkım‘ın canlı yayında anlattıkları;

“Elimdeki yüzüğü satıp çocuğuma süt almış bir insanım. Helikopterden inip gemiye, gemiden inip uçağa bindiğim günler de oldu. Ben Ürdün Sarayı’nda evlenmiş bir insanım ama köpek çiftliğinde evlendiğim de oldu. Prens Charles‘in düğün yemeğine katılmış biriyim. Varlığı da gördüm, yokluğu da. O kadar doydum ki…

“EVLİLİKLERİMİ İSTEDİĞİM İÇİN BİTİRDİM”

İki senedir yatağımda yalnız yatıyorum, sabah nasıl uyanacağım endişem yok. Evde makyaj yapmayan, panduflarıyla gezen bir kadınım. Evliliklerimi istediğim için bitirdim. İstemesem yürütürdüm. Bakın insanlar bitiriyorlar mı? Kendin için, çevren için, çocukların için yürütürsün…

Bir Yanıt Bırakın

